.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ دفتر دکتر ادیانی به خبر شمال نيوز

در پي درج خبري با عنوان "مصوبات سفر در مازندران به كندي پيش‌ مي‌رود" در پايگاه خبري شمال نيوز جوابيه اي از طرف دفتر ارتباط مردمی دکتر ادیانی نماينده مردم قائمشهر، سوادكوه و جويبار در مجلس شوراي ارسال شد بشرح ذيل مي باشد.

مدیريت محترم سایت خبری شمال نیوز

با سلام و آرزوی توفیق ، ضمن تقدیر و تشکر از شما و همکاران که در انجام رسالت خبررسانی و آگاهی مردم از عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی برخود لازم دانستم تا مطالبی را به استحضار برسانم .
با عنایت به نشست خبری دکتر سیدعلی ادیانی مورخ 18 مرداد 89 که سردبیر آن سایت نیز دعوت و حضور داشت متاسفانه در متن انتشار یافته از سوی آن سایت خبری که بعضا دور از واقعیت بوده است بطور مثال اشاره شد که:
((( ادياني ضعف شديد مديريتي استان و عدم مطالعه كارشناسي خوب طرحها را از مشكلات اساسي عدم پيشرفت و توسعه استان دانست و گفت: از نگاه و بعد نظارتي يك نماينده بايد بگويم ، بسياري ازمصوبات به كندي پيش مي روند و به دليل بي دقتي در كار كارشناسي و مطالعاتي ، يقينا اجرا شدني نيست ، آقايان بروند وواقعيتها را به مردم بگويند و رسما مصوبه اي كه دست يافتني نيست را اصلاح نمايند و اعلام كنند اين مصوبه كارشناسي نيست و پيشرفت خوبي ندارد. مردم پذيراي واقعيتهايند )))


در حالی که سخنان جناب آقای دکتر ادیانی در آن نشست درباره مصوبات سفر اول و دوم هیأت محترم دولت در پاسخ به سؤال خبرنگار ایرنا به شرح ذیل بوده است:
2500 مصوبه با ذیل آنها در سفر اول و دوم دولت برای مازندران مصوب شد که در سفر اول بیش از 320 و در سفر دوم به همین میزان مصوب شد که از این تعداد 700 مصوبه مادر بود و مابقی مصوبات کاملا منطقه ای و محدود هستند و اینها مصوبات غیر توسعه ای هستند که بطور مثال به طرح احداث دوربرگردان فلان خیابان می باشد.بخش اعظمی از مصوبات خرد سفر اول انجام شد و تا حدودی مصوبات خرد سفر دوم انجام گرفت.اعتقاد دارم هیچکس نمی خواهد برای استان مازندران نسخه توسعه بپیچد اصلا نیاز نیست زیرا با اجرای این مصوبات استان به توسعه دست می یابد. منتها مصوبات توسعه ای را نقد داریم و در بعد نظارت یکی از سوالاتی که ازوزیر کشور بنده و دو نماینده مازندران پرسیده ایم این است آقای وزیر چرا سرعت پیشرفت مصوبات توسعه ای استان کند است با توجه به اینکه در دفاع از استان از دو وزیر مازندرانی دفاع کردم.

یکی از راههای توسعه استان بحث راههای استان مازندران است که سه مصوبه سنگین و مهم را داشتیم که 1- احداث جاده ساحلی (نوار ساحلی مازندارن) که اتفاق نیفتاد 2- مطالعه و احداث قطار هوایی آخرین صحبت با وزیر مربوطه شد مطالعاتش هم انجام نشد 3- اتصال خط راه آهن رشت به گرگان است.البته موارد دیگر با شتاب در حال انجام است که بزرگراه تهران- شمال از آن جمله است . چهار بانده کردن جاده سوادکوه به تهران نیز از این موارد است با لابیگری که کردیم امسال 96 میلیارد تومان تخصیص داده شد .نقد منصفانه این است که واقعیتها گفته شود و ضعف ها بیان شود.مازندران پایتخت کشاورزی کشور است یکی از مصوبات کلیدی این بخش آن بود که دولت وزارت جهاد کشاورزی را مکلف کرد تا پایان برنامه چهارم توسعه 235 هزار هکتار اراضی استان زهکشی بکند که این کار اتفاق نیفتاد.من در جلسه جمعه استانداری که با حضور استاندار- فرمانداران – شوراها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد گفتم: که این مصوبات یا کارشناسی بوده یا کارشناسی نبوده و اگر کارشناسی بوده چرا اجرایی نشد.

مقام معظم رهبری چند سال قبل فرموده اند که به مردم بیان بکنید که برخی وعده ها دست نیافتنی است . در بحث کارشناسی خوب و دقت نشده است باید بیان شود و ارزشمند است. جالب این جاست که طی صحبت برخی از نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی با وزیر جهاد شد دکتر خلیلیان اعلام کرد که مصوبات تسطیح و زهکشی انجام شدنی نیست .البته در بخش نفت- گاز (استحصال – اکتشاف دریای خزر) پیشرفت خوبی داشته ایم و قابل تقدیر است. در نوسازی و بهسازی شبکه های آبرسانی و برق بویژه در روستاها تحقق نیفتاده است .اینها می تواند چهره استان را تغییر بدهد. نیاییم آمار بدهیم که این قدر تعداد مصوبه اجرایی شد کما اینکه درست است.واقعا آنچه در تراز هیات وزیران اجرای مصوبات کلیدی و توسعه ای است که نیاز به همکاری بیشتر استانی و کشوری است . لذا انتظار می رود دستور فرمائید تا متن انتشار یافته در اسرع وقت اصلاح گردد .
با تشکر– احمد محمودی
دفترارتباط مردمی دکتر سیدعلی ادیانی


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 مرداد 1389
از دفتر ارباط مردمی ایشان ممنونیم ولی بفرمایند که آقای ادیانی بین و بین ا... از صد درصد کارآیی ایشان چند درصد برای ما هزینه می کنند و چند درصد دیگر را برای اطرافیان و خودشان استفاده می کنند . حقیقت نشان می دهد که باید با مردم روراست صحبت کرد. نظر بنده اینست که ایشان فقط به فکر خود و اطرافیانشان هستند. و برای ما با یک نامه اکتفا می کنند و .....
نا شناس 24 مرداد 1389
آقای ادیانی به جای این همه حرف بگو برای توسعه حوزه انتخابیه ات چکار کردی؟چرا برای راه اندازی مجدد کارخانه نساجی سنگ میندازی و هی مخالفت میکینی؟برای رضای خدا کار کن نه خوشامد بندگان خدا.
نا شناس 24 مرداد 1389
دفتر و دستک بفور نعمت اما کار فقط شعار شعار و شعار دوست عزیز برو به رئیس عزیزت بگو مردم دیگه اشکشون در اومده تا ماه قبل پول برق 3000 تومان میدادیم اما اینماه 40000 هزار تومانم به کی بگم .......
نا شناس 24 مرداد 1389
چه جوابیه ای این هم یعنی همون که بنده خدا!!!!!!!!!! فقط خواسته به عنوان مسئول دفتر حضور داشته باشه!
rahimi 24 مرداد 1389
بهتره اول وظایف مسئولین را بدونیم بعد قضاوت کنیم دوست عزیز وظیفه نماینده قانونگذاری و نظارت بر دستگاههای اجراییه دوم شاید کلاهی که در مورد گونی بافی سرمون رفت رو فراموش کردیم اشکال نداره نساجی هم بره خوب حداقل جیب بعضی ها پر میشه سوم اینکه کارهایی که ایشان انجام دادند مهمترینش گازرسانی حوزه انتخابیه علی الخصوص سوادکوه آسفالت محور جاده نظامی و جویبار و لاریم که همه اینها مدارکش مستند دست اهالی و شوراها ی منطقه موجود است بحث پیگیری مجتمع آبرسانی به روستاها و تعویض و نو سازی شبکه برق و الی ما شا الله تو را خدا بیاییم چشمامونو بیشتر باز کنیم یکی که داره زحمت میکشه رو مایوس نکنیم
یکی از علاقه مندان به دکتر ادیانی 19 فروردين 1390
با سلام
لطفا روزهای ملاقات مردمی را برایم ارسال کنید و ضمنا یک وقت ملاقاتی برایم مشخص نمایید تا حضوری خدمت ایشا برسم و مسايل خودمان را مطرح کنیم.
با تشکر
ستار 26 آبان 1390
با سلام
آقای ادیانی چرا با دروغ و ریا با مردم سخن می گویید . چرا برای کاری که وظیفه جنابعالی می باشد سر مردم منت می گذارید . فکر می کنید مردم .... هستند .
محمدعلي باباگلي 15 اسفند 1394
.. هر شهيدپرچمي براي استقلال وشرافت اين ملت است..
سلام دكتر عزيز خيلي مخلصيم
باباگلي برق منطقه اي مازندران-دفتر فني انتقال بخش خطوط

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.